Sabah ben de dahil çoğu kişi tetherin düşüşünü gördüğünde eminim ufak bir korku anı yaşamıştır. 0.95$ seviyesine kadar gerileyen tether geçmişte de benzer hareketler yapmış hatta daha derinlere de gitmişti. Eskiler bilir 2017 nisanda tether 0.91$ seviyelerine kadar gerilemişti. Hatta 0.89$ seviyelerini de hatırlıyorum. Zaten sonra eski haline dönüp yoluna devam etti. Korku oluşturma sebebi UST den dolayı oldu. İnsan acaba tether de mi batıyor gibi düşünmüyor değil 😊 Ama tetherin çok sağlam ve köklü olduğuna inanıyorum. çünkğ hiç bir stabil coin yokken o vardı.