ceniko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların bilgisi yok demekki.
Kat irtifakla bina yıkılması alakası yok.
Binanın iskanı yoksa o zaman sıkıntı olabilir. İskanı varsa tamamdır zaten hersey onaylı.
Tek yapman gereken belediyeye gidip iskanı varmı öğrenmek. Bu kadar basit.
Şu anda yeni bir bina yapılsa tüm tapularda kat irtifakı yazar. Baika birşey yazmazki. Ne oldıgunı açıkladım az önce.
İnternette "Allah kötü" yazsan kötü yorum cııkar. O zaman Allah ada inanmayalım tövbe😄

İnşaat firmasının inşaatı bitince iskanı alıp kat mülkiyetine geçirmesi gerekli yazıyorlar. İnşaat firması niye geçirmemiş olabilir sizce tapuları kat mülkiyetine ?

Belediyede iskan var sorunsuz olarak gözüküp Tapuya gidince onlarda sorunlu gözükme gibi bir durum var mı ? İnşaat firmasının borçları varsa o apartmanda olanlara kalır mı ?