Onların bilgisi yok demekki.
Kat irtifakla bina yıkılması alakası yok.
Binanın iskanı yoksa o zaman sıkıntı olabilir. İskanı varsa tamamdır zaten hersey onaylı.
Tek yapman gereken belediyeye gidip iskanı varmı öğrenmek. Bu kadar basit.
Şu anda yeni bir bina yapılsa tüm tapularda kat irtifakı yazar. Baika birşey yazmazki. Ne oldıgunı açıkladım az önce.
İnternette "Allah kötü" yazsan kötü yorum cııkar. O zaman Allah ada inanmayalım tövbe😄