Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah Luna ah.

Kazancınız daim olsun, ben çekildim piyasadan..

@FiKRAL; siz de durumlar nasıl?
en doğru kişiye sormuşsunuz hocam. inşallah toparlamıştır.