Bina 3 yıllık ancak tapusu kat irtifaklı.

İnternette olumsuz yorumlar var kat irtifakı için. Forumda emlak işi içinde olanlar ne diyor bu işe.

Evde elektrik - su - doğalgaz bağlı. Bireysel abonelikli.