Bu kredi çalışması hangi kesim için yapıldı acaba? Çünkü Türkiye'de orta kesim kalmadı.
Çok Fakir > Fakir > Zengin > Çok Zengin
Bunun ortası yok ki. İstanbul'da bir ev alsanız en kötü yerden 1M'a 14.000 TL kredi nasıl ödenecek acaba?
Garip, enterasan... şaka gibi.