geçmiş olsun. Benim de şimdiye kadar girdiğim tüm projelerde 20k dolar zararım var toplamda. Bekleyeceğiz. Yükselirse zararı kapatır. bırakırım artık. bıktırdılar cidden. Böyle bir sistem düzen yok.