Ne alakası var şimdi. Freelancer , yazılım işi yapanlar sadece oturuyor ve para kazanıyor demek gibi bu aslında. Çok alakasız bir yorum yaptınız şu an. Emin ol senden daha çok fiziki işte çalışmışımdır. Burda değinmek istediğim konu Türkiye'nin mevcut durumu. Almanya da çöpçü olmak için tüm servetimi feda ederdim ben. Lütfen gereksiz yorum yapmayın
Eyvallah daha çok emin oldum şuan