ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle büyük çöküşlerde mutlaka bir zararım olurdu benim ama akıllandım galiba usdt harici hiç bişey almadım hep orda duruyor oda çökerse yapacak birşey yok
USDT çökerse bütün dünya karışır, en büyük borsalar bile iflas eder ve kripto para piyasası tamamen çöker. Bunun olmasına izin vereceklerini sanmıyorum. İşte bu yüzden USDT'ye altından daha çok güveniyorum.