RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu yönetimin gerizekalı olduğunu düşünüyorum cidden şaka falan yapmıyorum bildiğin düm düz gerizekalılar..
aman hocam şafak operasyonu yeme