Konu
Sxp delist mi olacak? - 0.40 Usd :D
12-05-2022, 00:11:54
#1
Sirnova
Herkes luna diyor ama bu sxp'yi kimse almadı mı ? o kadar sağlam proje dediler noldu böyle
genel bir çöküş hakim kabul ama sıfırlanmasına ramak kaldı. Sinir bozukluğundan gülmekten başka bir şey yapamıyorum