Herkes luna diyor ama bu sxp'yi kimse almadı mı ? o kadar sağlam proje dediler noldu böyle genel bir çöküş hakim kabul ama sıfırlanmasına ramak kaldı. Sinir bozukluğundan gülmekten başka bir şey yapamıyorum