Selamlar,
Şahsen 99'dan beri Pokemon kartları koleksiyonluyorum,
Elimde 97 yılına ait gradeli kart yanı sıra 99 yılına ait base set'in 3 eksik ile kalan tüm kartları, 99 yılına ait ilk baskı stampli fossil gibi setler mevcut,
Şu an yeni setlerden de biriktirdiklerim ve topladıklarım var. Hala kutu alıp açıyorum, topluyorum.
Var mı başka Pokemon kartı koleksiyonerleri?