Merhabalar. Bir arkadaşımın sorununu dile getirmek ve çözüm yolu bulmak için konu açmış bulunmaktayım. Bilgi sahibi olanlar aydınlatırsa sevinirim. Sorun;

SPSS anket verileri kayıt edilirken, yapılan bir hata sonucu output olarak kayıt edildi. Databese kaydı ise yok. Çözüm yollarınızı bekliyorum 🙂