Hisse senedi günlük al sat riskli olabilir. Uzun vadeli olarak aylık alırım yavaş yavaş biriksin yatırım olsun derseniz ziraat halk Vakıfbank gibi devlet bankalarindan hesap açıp başlayabilirsiniz. Ozel bankalarda da var olmayan banka yoktur. Hisse aldiktan sonra aynı gün satarsan para hesabına geçmez. T+2 diye birşey var. Yani Çarşamba günü sattığında cuma günü hesabına aktarılır ve çekebilirsin. Ama hesaba çekmeyecekseniz satıp ayni anda başka hisse alabilirsin.
Temettü emekliliği diye bir kavram var biraz okursan daha net bilgi edinebilirsin. Sabırlı ve sakin değilsen bazen moral bozucu olabilir

uzun vade düşünürsen her halükarda kazanırsınız.