ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni cihazlar bu arada %40 civarında pahalı cıkacaklar. Yakında tekrar kur için artışta gelir bu arada.
m2 modellerde mi öyle gelir sizce ?