Alitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba 12. sınıfım ve aşçılık okuyorum. bugün stajdan atıldım. şimdi ne yapmalıyım

yeni staj yeri mi bulmam gerek yoksa okul bitene kadar hiç bir yere girmesem olur mu
Stajdan atmak kovuldun demekle olmuyor sözleşmeniz var sizin orayla onu fes etmesi gerekiyor sonrada yeni biryer ile sözleşme imzalaman gerekiyor