nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağcılar şuan Beşiktaştan daha ileri düzey oldu hocam. Eskiden emniyet müdürü olayından sonra emniyet müdürü buraları sildi süpürdü tabiri caizse. Şuanda sosyete bildiğin. Ek olarak rezidanslar, kentsel dönüşümler aşırı derecede hızlı gidiyor
Yani hocam isterse Bağcılar yeni Bebek olsun ne farkeder.
Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağcılardaki bir eve kim 6.5 milyon verir orası daha önemli
Son daireler diyolar ya hocam hep veren var yani