haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetim beni keşfedemedi hala. Daha epey bir un çuvalı devrimemiz lazım sanıyorum. Kısmet elbette. Oysa ben "insanların hayırlısı insanlara faydalı olandır" hadisine uygun hareket edenlerdenim.
"insanların hayırlısı insanlara faydalı olandır" Ne kadar güzel bir söz

Ama sizin ban geçmişinizde öyle yazmıyor
Aynı işi yaptığınız üyenin konusunda ticari faliyet yapmayınız. Konu baltalama. https://www.r10.net/1082568261-post7.html

Bir başka üyenin konusunda ticari faliyet yapmak ne kadar hayırlı bir iş?

Bence sizi mod yapmamaları çok doğru bir karar.