hoşgeldiniz..
ufak bir öneri de bulunmak istedim sadece..
çalıştığınız sigorta şirketlerini konuya ekleseniz daha mantıklı olur fotoğraflı bir şekilde.. En azından teklif gelecek firmaları bilir üyeler.
Brokerlik olma yolunda ilerlemeniz dileğiyle..
Başarılar..
Merhaba,
Hoş bulduk teşekkür ederiz

İyi dilekleriniz için teşekkür ederiz. Türkiye'deki neredeyse bütün firmalarla çalışıyoruz. 20 şirketin A Acentesiyiz. Reklam olmasın diye daha fazla detay vermedik
İyi Forumlar