hoşgeldiniz..
ufak bir öneri de bulunmak istedim sadece..
çalıştığınız sigorta şirketlerini konuya ekleseniz daha mantıklı olur fotoğraflı bir şekilde.. En azından teklif gelecek firmaları bilir üyeler.
Brokerlik olma yolunda ilerlemeniz dileğiyle..
Başarılar..