Yönetim beni keşfedemedi hala. Daha epey bir un çuvalı devrimemiz lazım sanıyorum. Kısmet elbette. Oysa ben "insanların hayırlısı insanlara faydalı olandır" hadisine uygun hareket edenlerdenim.