Asıl soru şu, memlekette ekonomi düzgün olsa idi TürkNet zam yapar mıydı? İğneden ipliğe zam üstüne zam yediğimiz şu günlerde sanırım onlarda çok çaresiz. Evet şahsen bu forumda siyaset konuşulmasını pek sevmiyorum ama maalesef elimizi attığımız heryerde ve herşeye siyaseten kötü yönetim ve patlayıp giden kontrolsüz fiyat artışı karşımıza çıkıyor işte.
Not: 1 yıldır Türknet kullanıyorum, şahsen çok memnunum. Tabi bu zam olmasa çok çok daha iyiydi o da ayrı konu....