cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemezse açacam 20 günden fazla oldu ödeyecem diyor ama pek umudum yok


R10 üyeliği varsa şikayet konusu açın hocam, geçmiş olsun.