Geçen sene devletin sunduğu kredi imkanından 3k çekip aynı gün bozulan buz dolabına yatırdım. Ayda 120 lira ödüyorum ama 2-3 taksidi yatırmadım bilerek.
kredi notum kötü olsun da durduk yere borçlanmayayım.
ancak ev almayı düşünecek durumda olsaydım ve çekecek kredi notum olsaydı, 1 dk düşünür sonra bankaya giderdim.