Geçmiş olsun hocam 40 TL az yada çok olması önemli değil sonuç olarak o sizin paranız. Paranın azı yada çoğu yoktur 1 lira bile kazanmak için belki saatleriniz gidiyor. Sağlık olsun yapacak bir şey yok.