Benim kiracım da memur. Acikcasi memurdan baskasina vermiyorum. Karı koca memur olunca sıkıntı yaşamıyorum. Sorun sizin işçi olmanız degil, sorun garanti görülmemesi.
Kiraya ev verirken kadın aradı, dedi kuaför dükkanlarım var eve talibim. Eyvallah dedim gel.
Geldi baktı tutuyorum dedi.
Dedim kuaför zincirinin bir kaydı vardır herhalde gösterir misin?
Yok ben kuaförde çalışıyorum demeye başladı.
İyi o zaman çalışıyorsan bir sigortan vardır, dökümünü getirir misin dedim.
Yok ben sigortasız çalışıyorum, iş gelince arıyorlar gidiyorum demeye başladı.
İnsanlarda ayak üstü binbir tane yalan var. Eve girdiğinde evin içine eden, kira ödemeyen, kirayı sürekli sarkıtan. Her şeyin bir nedeni var...