Ülkede ciddi derecede fırsatçılık var ülkenin kötü olduğunu söyleyenler ilk olarak kendilerinin ne yaptığına baksın tabi hükümetinde suçu yok değil fırsatçılar ülkede her şeyin içinden geçti ev araba tarım sanayi bu sektörler artık hep fırsatçılıkla yürüyor. Önce kendimizden başlamazsak bu ülke iflah olmaz