her şeye okey de böyle şeylerin gram onla alakası yok, mizim milletimiz doymuyor aç fırsatçılar, gıda kdv %1 inecek denildi zincir marketler o gece sabaha kadar açıktı zamdan indirim yaptılar. bu sadece bir kaç örnek bizim sonumuz hükümet değil milletimizden dolayı olacak ben bu yaşıma kadar bunu öğrendim daha yarısındayız öğretecekleri çok şey var
siyaset yapmak istemem ama gerçekten , küresel bir sorun var. ama rey verdiklerimiz sanırım ya gerçekten körler yada gerçekten halkı umursamıyor. devlet bazen fırsatçılara basını ezmeli, Allah hakkımızda hayırlısını vesile kırsın.