Benim kiracım da memur. Acikcasi memurdan baskasina vermiyorum. Karı koca memur olunca sıkıntı yaşamıyorum. Sorun sizin işçi olmanız degil, sorun garanti görülmemesi.
Tamam işte

)
İşçilere güvenmedikleri için, memura veriyorlar
Bu konuyu o yuzden açtım.

)