Merhaba arkadaşlar.
Başlıkta belirttiğim gibi artık kiralık daireleri memurlardan başka kimseye vermiyorlar.
Kiralık ev arıyorum kimse vermiyor artık.
Ev sahipleri kiracıni çıkartmak için evi fahiş fiyata kiraya vermeleri için söyledikleri yalanlar,
, oğlum tayini çıktı gelecek, kızım gelecek, enişten girecek, tadilat yapacaz cart curt. Ya artık yemin ediyorum ev bulamaz olduk, bulduk memur olmamız gerekiyor, artık memurlardan başka kimseye güvenmiyorlar neden biliyormusunuz ? İşçi oldugumuz için.
Benim kiracım da memur. Acikcasi memurdan baskasina vermiyorum. Karı koca memur olunca sıkıntı yaşamıyorum. Sorun sizin işçi olmanız degil, sorun garanti görülmemesi.