Selam dostlar, bu konu hakkında akşam üzeri bir destek talebi oluşturdum ve biraz önce dönüş yaptılar. Bir sonraki faturamda indirim yapılacağını bildirdiler. İsterseniz sizlerde bir talep oluşturun. (Benim fatura kesim tarihim her ayın 5.günü Mayıs ayında 27 gün, Haziranda ise 4 günlük kullanımım olacağını destek kaydında belirttim.)