Geçmiş olsun. Belki aylarca icra diye sizi arayacaklar. Bazen gerçekten inandırıcı tehditler savuracaklar. Ama en sonunda siz para vermezseniz sıkılıp aramayı bırakacaklar. Bu arayanlar avukat sicili olan baroya bağlı gerçek bürolar. Yani dolandırıchı falan değil. Elbette inanmayın. Her şey bir yana; tüketici cayma hakkı denen bir şey var. Ürünü almamak yasal bir hak. Bunun ücretini ne firma, ne avukat, ne de hakim isteyebilir.