Evet olaylar ardı arkası kesilmiyor;
Bugun 10:22 sularında gelen mesajla hafifte olsa irkildik Sayın Mehmet Kural hakkınızda İcra dosyası takibi başlatılmıştır başlatan da mesajı otomatik atan bişey hukuk bürosu tarafından gelmiş.
Tabii ben bunları aradım nedir ne değildir diye olayların devamı alttadır;
Bir şey hukuk burosu dedi açar açmaz bir kadın icra dosyası baslatmışsınız dedim numara alabilir miyim dedi verdim cidden adrese kadar da çıkıyor gel gelelim olaya ;
Ocak ayında babam global bişey firmasından bir ürün almış ürün adresimize gelmiş geri gitmiş 30 40 TL kargo ücreti de adamlar ödediği için haklı bir sebebiniz yok diyerek bir şey hukuk bürosu tarafından dava açılma aşamasında icra dosyası toplanıyormuş bilgi almak istedim bunlar söylendi 130 TL ödeme yapılması gerektiği aksi takdirde 5 saat içinde dava açılacakmış sözde gerçeklik kaydı olmadığını konuşmalardan hal hareketlerden anladım.
Global satış firmasını aradım tam ismini hatırlamıyorum hatırlasam da belki telif vs vardır diye yazmak istemedim işte şu şu isimli kişi benim babam kargo göndermişsiniz böyle bir yasal tahahhüt hakkınız yok bir daha rahatsız etme durumunda izinsiz mesaj çekme zorunluluğundan kvkk den ötürü ve insanların iyi niyetini suistimal etmekten dava açacağım ismim soy ismim su araştırabilirsiniz dedim telefonu kapattım yaklaşık 2 saat geçti 12 20 gibi su ilk mesajı çeken yer aradı özür dilediklerini işte karışıklık olduğunu bir daha olmayacağını bende karışıklık olmadığını bu olayın farklı yerlere gittiğini haksız bir suçlama ve kanunda yeri olmadığından ötürü özür dilediklerini ilettim konuyu kapattım
Konu şu ki ; Siz siz olun bu tarz gelen mesajlara itibar etmeyin diye paylaşmak istedim yerine göre konu açılım tarzı da farklı oluyor fakat Maxi geyik de dikkat çeker dedim diğer konularım gibi neticede benden küçük öğrenci kardeşlerim de var büyük abi abla dediğim insanlar da var bu platformda kargo türünde almadığınız kargo için para ödemek zorunda değilsiniz bunun da icralık bir yetkisi yok