Selamlar, abartı yok, soft bir anlatım tarzı bile olmuş. Ayrıca %70'ten öte kalan kısımda da genelde anadan babadan şanslı olanlar var. Yani kendi çabasıyla başarabilen insan sayısı oldukça düşük.

Biz gene de soruna değil çözüme odaklanalım.