Bir kaç

şanslı insandan birisiniz siz 1 gbit 140 TL alıyorsunuz 20 mbit alanda aynı fiyata alıyor düşük hız alanlar 1 gbit alanları finanse ediyor gibi görünüyor turknet de bir pazarlama stratejisi olarak göz boyuyor ve bizde 1 gbit 140 TL

diyor.
6 ay öncesine kadar 100mbps vdsl hattını kullanıyordum ve ondan da çok memnundum. Yaşadığım bölgeye Turknet kendi fiber altyapısını çekti ve binamıza fiber kutusu koydu. Binanın içinden evimin içine fiber kablo çekip modeme bağladılar ve bunların hiçbiri için ücret istemediler. Modem ve fiber çeviricide aynı şekilde bedavaya geldi.
Farklı bölgelerde de kendi altyapısını geliştirmek için çalışma yaptıklarını biliyorum. Geçen ay başka bir arkadaşımın evine de aynı fiber altyapısı geldi. İstanbul içindeyseniz elinde sonunda bu alt yapı size de gelecektir