Evet ikinci ekranı istediğin gibi konumlandıra bilirsin. Sağ sol yukarı veya aşağı ekran ayarlarından yapılıyor. Daha önce Windows kullanıyordum ekran ayarlarında 1 numaralı ve 2 numaralı ekranin göründüğü pencerede 2. Ekrani tutup surukluyordum sanırım öyle hatırlıyorum.
Çok teşekkür ederim hocam dediğiniz gibiymiş ☺