Selam, eğer faturalı hat kullanıyorsanız ödeme paketinize göre cihaz veriyorlar. Yani atıyorum aylık xx olarak bir fatura ödeyenle, aylık xxx miktar fatura ödeyenlere aynı cihazı alma fırsatı sunulamaz tabi. Denemeniz lazım.
vodafoneda 2 hattım var birinden her ay 450 birinden 56 gibi birşey ödüyorum hocam. Ama "vodafone cihaz teklifleri " yazan yerdeki telefonlar 2 3 binliralık telefonlar.