Selam, eğer faturalı hat kullanıyorsanız ödeme paketinize göre cihaz veriyorlar. Yani atıyorum aylık xx olarak bir fatura ödeyenle, aylık xxx miktar fatura ödeyenlere aynı cihazı alma fırsatı sunulamaz tabi. Denemeniz lazım.