Siz daha aşağılama görmemişsiniz, boş duyar kasmayın. Bir sektöre girecekseniz önce o sektörün ne olduğunu öğrenin. Forumda yıllardır var olan, sektör de en büyük birden fazla smmpanelinin sahibi veya ortağıyım. Başka bir sorunuz var mı? Forumda yer alması gerekmeyecek kadar büyük bazı yazılım projelerininin de sahibiyim.
Daha fazla bahsetmemi ister misiniz? Kaç kurumsal plus üyeliğimin olduğunu, kaç yıldır bu sektörde olduğumu?
Banane kardeşim kaç kurumsal plus üyeliğin olduğundan? Ne alaka? Banka hesabını da at istersen

İnsanlar yardım için konu açmış, ters cevap veriyorsun gelip bir de duyar kasma diye sızlanıyorsun.
Yarın bir gün bilmediğiniz bir konu hakkında yrdım talebi açıp aynı tepkiyi alırsanız sizi yine ben savunurum aklınızda bulunsun.