Neden insanları aşağılıyosun hayırdır? Profilinde "SMM panel uzmanı" falan da yazmıyor hani bakıyorum. Adam bir soru sormuş, biliyorsan efendice doğru yolu gösterirsin, bilmiyorsan da yorum yapmazsın. Sabah sabah aşırı sinirimi zıplattın, senin gibilerin işi yok forumda.
Siz daha aşağılama görmemişsiniz, boş duyar kasmayın. Bir sektöre girecekseniz önce o sektörün ne olduğunu öğrenin. Forumda yıllardır var olan, sektör de en büyük birden fazla smmpanelinin sahibi veya ortağıyım. Başka bir sorunuz var mı? Forumda yer alması gerekmeyecek kadar büyük bazı yazılım projelerininin de sahibiyim.
Daha fazla bahsetmemi ister misiniz? Kaç kurumsal plus üyeliğimin olduğunu, kaç yıldır bu sektörde olduğumu?