Savaş durumu nasıl hocam bitmedi mi halen nasıl gelebildiniz ?
Belarusda şavaşla alakali sadece yaptirimlar var savaş durumuyla alakali bişey yok birde 6 saat uçuyoruz trye yabancı kartlarla çekim şuan çok az para çekimi sadece ticaretlerimi etkileti biraz bu savaş ben normalde ocakda türkiyeye geldim ukraynaya gidecektim aşi olmam gerekiyormuş 2 toz aşiyi tamamladim aynı gün savaş çıkti ukraynadada fabrikalar clubler vs çalışıyor ben anlamadim yani nasıl bişey dönüyo