grapyweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam oyle bi durumluk birsey yok daha 50begeni yapamiyoruz ki hesaplardan 🤣
domainin banlamış olabilir mi? ben şahsen kendi adıma bunu düşünüyorum :/