MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@cagataysahin; Herbalife ile ilgili şaka mı yaptın yoksa ciddi mi söyledin anlamadım kardeşim . Eğer ciddi söylediysen bir araştırmanı öneririm.
Gayet ciddiyim, fda onayı yok, ağır metal bulunmuş içerisinde, çok fazla zahirlenme vakası mevcut. Ayrıca herkese sattırıyorlar bunu o yüzden güvenli değil.