hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende imza şarkıyı bırakıp ağlamaya başlamadan kod yazmaya devam edeyim hocam. İyi geceler.

https://www.youtube.com/watch?v=amKvEFTRBwM