Moon Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapma etme hocam... Zaten ağladım ağlayacam kafamı dağıtmak için kod azıyorum gecenin bir vakti.
O zaman dansss


https://www.youtube.com/watch?v=rhQJlOExj7M