ArdaBarut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amacınız harçlık çıkartmak ise ilk olarak ilgi alanınız olan yani etrafınızdaki çevrenizdeki bilgisayarcı/telefonculara başvurun kabul edilme olasılığın yüksek olur olmazsa eğer amacın sadece harçlık çıkartmak nebileyim bi sandviçci / kokoreçci vb. gibi yerlerde çalışabilrsinz
Teşekkür ederim hocam bir bakayım.

erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antalya ya fit otel de calis. Kardesim uni ogrencisi. Son 2 tildir gidiyor. Asgari ucret aliyor ama bahşis aylik en az 300 400 dolar oluyor ki 3 ayda 25 30 bin kazanirsin. 10 bin yesen 20 bin ile cok rahat donersin
Teşekkür ederim hocam imkanım olursa gideyim.

whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam, iyi para kazanmak istiyorsan, ve eğer katlanabilirim diyorsan turizme yönelmelisin. üniversite öncesi otelde fotoğrafçılık yapıyordum çok iyi getirisi var. ama bir o kadar da sıkıntılı
selam, turizm tecrübem yok hocam malum trabzon pek turistik bir şehir değil. ama yine de etrafta bir soruşturayım teşekkür ederim.