Hocam amacınız harçlık çıkartmak ise ilk olarak ilgi alanınız olan yani etrafınızdaki çevrenizdeki bilgisayarcı/telefonculara başvurun kabul edilme olasılığın yüksek olur olmazsa eğer amacın sadece harçlık çıkartmak nebileyim bi sandviçci / kokoreçci vb. gibi yerlerde çalışabilrsinz
Teşekkür ederim hocam bir bakayım.
Antalya ya fit otel de calis. Kardesim uni ogrencisi. Son 2 tildir gidiyor. Asgari ucret aliyor ama bahşis aylik en az 300 400 dolar oluyor ki 3 ayda 25 30 bin kazanirsin. 10 bin yesen 20 bin ile cok rahat donersin
Teşekkür ederim hocam imkanım olursa gideyim.
selam, iyi para kazanmak istiyorsan, ve eğer katlanabilirim diyorsan turizme yönelmelisin. üniversite öncesi otelde fotoğrafçılık yapıyordum çok iyi getirisi var. ama bir o kadar da sıkıntılı
selam, turizm tecrübem yok hocam malum trabzon pek turistik bir şehir değil. ama yine de etrafta bir soruşturayım teşekkür ederim.