Herkese iyi akşamlar.

Nasipse 2 ay sonra ailece Almanya'ya tatile gideceğiz. 1 Ay kalmayı düşünüyoruz. Fırsat bu firsat hazır Almaya'da iken bir takım işlerimi de halledebilir miyim diye aklıma geldi. Şöyle ki;

Eşim Almanya doğma büyüme ama oturum hakkı maalesef bizim yüzümüzden bitti. Yılın yarıdan fazlasını Almanya'da geçirmesi gerekiyormuş vs. Neyse 12. yaşındaki kızımın Alman vatandaşlığı var (Almanya'da doğdu) Bir sürü eş dost akraba falan var Almanya'da. Benim merak ettiğim şey ise ben oraya gitmişken mesela paypal hesabı açabilir miyim? Almanya adsense alabilir miyim ya da sizin aklınıza gelen bir şeyler var mı? Fiziksel adres de gösterebilirim. Zamanında eşimin hakkı iptal olmasaydı herşey çok daha kolay olur du ama yaptık bir hata