Evet dogrudur hocam, 2 3 ay ben bekledim öylece, bende geçiş reklamı fazla değil aslında normal fakat kullanıcı sayısı az olup sürekli geçiş reklam isteğinde bulundukları için yaşadım sorunu, unitye geçtim, geçtikten sonra kalktı sorun. ileride tekrar admoba geçebilirim
Sorun kalkmamıştır sadece istek almadığı için politika durumunda görünmüyor. Admoba geçince hatayı tekrar almanız mümkün.