Önce konuyu yanlış açmışsın, senin sorunun değer kaybı ile alakalı. Bu konuda sigorta tahkim kuruluna müracaat etmek yerine sadece bu işlerle ilgilenen bir avukat bulursan sana ödenen eksik değer kaybını dava açmadan dahi alabilirsin. Hatta bu konuda avukat olmadan da değer kayıplarını alan uzmanlar var onlarla da iletişime geç. Ama avukatlar daha sağlamdır sorun yaşamazsın
Avukat ücretleri çok daha yüksek ve süreç çok daha uzun sürebiliyor.
Sigorta tahkim ücretleri avukat ücretleri ile kıyaslanamayacak şekilde daha düşük ve çok daha kısa sürede sonuçlanıyor.
Yaptığım araştırmalardan elde ettiğim bilgi bu şekilde.