tragedystreets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiyem bir üst model iphone'a geçin 11-12-13 ya da XS en makulu odur. genelde iphone'dan denk telefona geçenler pişman oluyor.
maalesef bir anda o kadar yükselemiyorum hocam ve tanidik bunu veren o yüzden olmadı almam sanırım